Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duaal leren blijft stijgen

Het aantal leerlingen dat voor duaal leren kiest, blijft stijgen. Dat blijkt uit cijfers van opleidingsnetwerk [...]

19/10/2024

5x Street Art in Geel

1) Mr. June De Nederlandse Mr. June nam de zijgevel van Standaard Boekhandel in de Nieuwstraat [...]

14/10/2024

‘Tussen de lijntjes’: de gids over drugs

Sinds vorige maand ligt het boek ‘Tussen de lijntjes’ in de rekken. Het onderwerp? Drugs. [...]

13/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84