Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Mensen die alcohol drinken trekken muggen aan

Wil je muggenbeten vermijden? Dan is minder alcohol drinken de boodschap. In 2002 onderzochten Japanse [...]

22/05/2021

Ferrero Rocher-ijs in aantocht

Heb jij soms moeite om te kiezen tussen een stuk chocolade of een ijsje? Geen nood, Ferrero heeft voor [...]

21/05/2021

Demi Lovato uit zich als non-binair

Gisteren kwam de eerste aflevering van de nieuwe podcast van Demi Lovato online: ‘4D with Demi [...]

20/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84