Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Omelet- euh omleiding: origineel verkeersbord in Jette

Afgelopen weekend konden oplettende voorbijgangers aan de Sint-Pieterskerk in Jette een vreemd verkeersbord [...]

19/05/2021

Tourist LeMC opent pop-upwinkel

Op zoek naar een T-shirt of trui van Tourist LeMC? Dan is Antwerpen de place to be. Daar opende Tourist [...]

18/05/2021

Wel Jong Niet Hetero wil meer veiligheid in sportwereld voor LGTB+-gemeenschap

De organisatie Wel Jong Niet Hetero schreef een open brief aan de minister van Sport, Ben Weyts, om [...]

17/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84