Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste skateshop voor vrouwen geopend in Gent

Sinds deze week vind je een nieuwe skateshop in de Lammerstraat in Gent. Smiles - ondertussen de vijfde [...]

11/03/2021

Studente brengt single uit over partnergeweld

Louise Defauw uit Tielt brengt – onder de alias Mary Lou – een single uit die de aandacht [...]

10/03/2021

Twitter bant binnenkort desinformatie omtrent coronavaccinaties

Twitter kondigt aan hard te zullen optreden tegen accounts die herhaaldelijk verkeerde informatie publiceren [...]

10/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84