Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nu is het definitief: musical 40-45 stopt op 3 juli

Wie nog steeds niet naar de spektakelmusical 40-45 is gaan kijken in het Studio 100 Pop-Up Theater in [...]

04/06/2022

Jouw rug is wellicht al een dertiger!

Ergodôme en het departement Ergotherapie van Howest hebben een studie uitgevoerd waaruit blijkt dat onze [...]

03/06/2022

Eerste LGBTQ+ museumtour in België

Het MSK in Gent lanceert een LGBTQ+ tour door de museumcollectie. Daarin staat de gids stil bij 'andere' [...]

02/06/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84