Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gent voorziet acht 'fietskerkhoven'

Na een succesvol experiment bij de universiteit en hogescholen, kan wie in Gent een oude of kapotte fiets [...]

31/07/2023

Muzikale thesis? Doe mee aan de VI.BE scriptieprijs

Studeer je aan een Vlaamse of Brusselse hogeschool of universiteit en koos je een scriptie-onderwerp [...]

23/06/2023

Dit is het mooiste universiteitsgebouw van België

Opleidingsbedrijf The Knowledge Academy maakte een top-10 van de mooiste universiteitsgebouwen van Europa. [...]

16/06/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84