Image
31/03/2011

UGent lanceert reclamecampagne

Via de jaarlijkse ‘Durf Denken’ mediacampagne wil de universiteit aan de buitenwereld tonen waarvoor zij staat. Zij verwelkomt kritische en onafhankelijke onderzoekers, werknemers en studenten, en spoort die laatste groep ook aan om buiten het hokje te denken.

 


Dit jaar is er gekozen voor vier opvallende campagnebeelden: een steak in de vorm van een rund, een kuiken in een smalle fles en zelfs een voetbal met het opschrift ‘Israël Palestine Worldcup 2026’. De universiteit geeft toe dat het uitdagende foto’s zijn, maar dat is net de bedoeling. Wees dus niet verbaasd als je iets langer dan normaal blijft hangen bij een poster of affiche, want nadenken zal je, als het van de UGent afhangt. ‘Intrigerend, confronterend, bruuskerend, aan u de keuze. Als u maar durft te denken’, benadrukt de website van de UGent.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Fietstaxi's blijven actief in Gent

Na een geslaagde proefperiode met bijna vierduizend ritten heeft de Stad Gent beslist om fietstaxidienst [...]

18/04/2023

Prints nodig? Vandaag besteld, morgen klaar! Acco pakt uit met next day delivery printservice

Acco, de coöperatieve organisatie die instaat voor betaalbaar studiemateriaal voor elke student, pakt [...]

17/04/2023

Studente verkozen tot beste Junior Champagne Sommelier

Op de voorbije Horeca Expo in Gent won studente Kato Van Dijck de prijs van beste Junior Champagne Sommelier. [...]

13/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84