Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

NASA’s MOXIE maakt zuurstof op Mars

MOXIE, NASA’s Mars Oxygen In-Situ Resource Utilization Experiment, maakte op 20 april voor het [...]

05/05/2021

Einde huwelijk Bill en Melinda Gates

Bill en Melinda Gates gaan scheiden na zevenentwintig jaar huwelijk. Het koppel heeft drie kinderen, [...]

04/05/2021

Analyseer de relatie tussen mens en kat in het Yper Museum

In het Yper Museum opende op 1 mei de tentoonstelling ‘POES. Hoe de kat de mens vangt’. [...]

03/05/2021