Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste zwangere mummie ontdekt

Poolse wetenschappers ontdekten met behulp van radiologisch onderzoek voor het eerst de mummie van een [...]

02/05/2021

Handgranaat in Duits bos blijkt seksspeeltje

Tijdens haar route door een bos in Passau aan de Duitse grens met Oostenrijk, kwam een joggende vrouw [...]

01/05/2021

Mei Plasticvrij gaat van start

Voor velen is 1 mei niet langer alleen de Dag van de Arbeid, maar ook het begin van Mei Plasticvrij. [...]

30/04/2021