Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Omdat Het Kan Soundsystem maakt Spring Remix

Ter ere van de vijfentwintigste verjaardag van Studio 100 maken enkele Belgische en Nederlandse talenten [...]

07/05/2021

Neem deel aan de toekomst van Europa met #STANDFORSOMETHING

Op donderdag 6 mei om 13 uur vond de officiële lancering plaats van de campagne  #STANDFORSOMETHING, [...]

07/05/2021

15 vrijwilligers komen na 40 dagen isolatie uit Franse grot

Voor het DEEP TIME experiment ging een groep van vijftien vrijwilligers voor veertig dagen in isolatie [...]

06/05/2021