Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Samson & Gert-fans troepen samen in studentenclub 'Samsonia'

En de prijs voor grootste Samson-en Gertfans gaat naar… studentenclub Samsonia! Wie heeft de club [...]

26/02/2020

Vlaamse jongeren slapen te weinig en te slecht

De resultaten van de Vlaamse studie zijn verontrustend: alle jongeren van alle leeftijden slapen veel [...]

26/02/2020