Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit eet een kotstudent op 1 jaar tijd

Dat studenten fan zijn van frieten, pita, pasta en pizza is al lang geen geheim meer, maar hoeveel van [...]

03/08/2013

Basta-belspelkraker maakt nu ook furore in Wallonië

Gaëtan De Weert, die Vlaanderen in rep en roer zette toen hij de code kraakte van een belspelletje voor [...]

02/08/2013

UGent verwelkomt 120 buitenlandse studenten

Sinds enkele dagen verblijven 120 buitenlandse studenten in Gent die zich op drie weken tijd  volledig [...]

01/08/2013