Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten bouwen grootste legotoren ter wereld

Na een hele zomer lang puzzelen en bouwen zijn Amerikaanse studenten van de John Dickinson High School [...]

22/08/2013

Tom Waes brengt gewaagd reisprogramma

In Reizen Waes brengt waaghals een bezoekje aan verschillende plaatsen ter wereld die anderen liever [...]

21/08/2013

Trivial Pursuit als drankspel

Trivial time! Het populaire bordspel waarbij je zo snel mogelijk taartpartjes moet verzamelen door quizvragen [...]

21/08/2013