Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit is de nieuwe jury van De Slimste Mens

In september start VIER met de tiende reeks van de quiz De Slimste Mens ter Wereld, en voor deze jubileumeditie [...]

23/07/2013

Elio Di Rupo nodigt 200 studenten uit op barbecue

“Dit weekend wordt het ideaal barbecueweer”, moet onze premier gedacht hebben, en dus nodigde [...]

22/07/2013

Fiets fout parkeren levert je 10 euro boete op

Fietsen die na de zomer fout geparkeerd staan, worden weggetakeld en de eigenaars zullen tien euro moeten [...]

19/07/2013