Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten maken ludiek Koningslied

Leuvense studenten hebben een ludiek lied in elkaar geknutseld naar aanleiding van de troonswisseling [...]

17/07/2013

Groots Antwerps studentenevent verhuist

Zoals het elke grote studentenstad betaamt, trapt ook Antwerpen het nieuwe academiejaar af met een gigantisch [...]

16/07/2013

Muziekstudenten op wereldtournee met Hooverphonic

Enkele dagen geleden organiseerde Alex Callier een auditie in Hasselt, om zo muzikanten te ontdekken [...]

15/07/2013