Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten en BV's strijden op BK gsm-werpen

Je mobieltje beu? Hou hem dan toch nog eventjes bij, want op zondag 21 juli, onze nationale feestdag, [...]

18/07/2013

Studenten krijgen onverwachts bezoek van Tom Cruise

De studenten van de toneelschool in het Californische Santa Monica trokken grote ogen toen plotseling [...]

17/07/2013

Nergens zo 'goedkoop' op kot als in Duitsland en België

Britse vastgoedmakelaar Savills heeft via een onderzoek in kaart gebracht waar studenten – en [...]

17/07/2013