Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studyrama nodigt je uit voor een internationaal avontuur

Kriebelt het om je koffer te pakken en de wijde wereld in te trekken? Spreekt een internationale cursus [...]

20/01/2013

Katho en KHBO fuseren tot Vives

Verschillende onderwijsinstellingen die fuseren tot één groot kanon, het lijkt wel een trend in studentenland, [...]

19/01/2013

Studenten die zakgeld krijgen presteren slechter

Uit een onderzoek van de Universiteit van California blijkt dat studenten wiens spaarpot af en toe gespekt [...]

18/01/2013