Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten wensen elkaar succes via post-it’jes

Hartverwarmende taferelen in de Kleine Kauwenberg in Antwerpen, want bij de studentenwoning die schuilt [...]

09/01/2013

Vraagstuk voor 6-jarigen gaat viraal

Het enige wat je moet doen is het papier omdraaien. Zo zie je dat de auto geparkeerd staat op nummer [...]

09/01/2013

Studenten sparen voor pensioen

Alsmaar meer Belgen zetten nu een centje opzij voor later, vooral bij 18- tot 30-jarigen is pensioensparen [...]

08/01/2013