Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bier helpt tegen verkoudheid

Een Japanse studie heeft aangetoond dat wie komaf wil maken met zijn verkoudheid, best een pint besteld. [...]

14/01/2013

Gamer schopt het tot racepiloot in Dubai

De 25-jarige Brusselaar Wolfgang Reip schreef zich samen met een dikke 800.000 andere kandidaten in [...]

11/01/2013

Win een ruimtereis dankzij Axe

Gelijktijdig met de lancering van de nieuwe Apollo-campagne, pakt Axe uit met een grandioze wedstrijd, [...]

10/01/2013