Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Slimme studieboeken meten leesgedrag studenten

Drie Amerikaanse universiteiten experimenteren met e-boeken die de leesgewoontes van elk van hun studenten [...]

25/11/2012

Drie kwart pitabars onhygiënisch

Het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) controleerde afgelopen jaar 273 [...]

24/11/2012

Student mag ongestoord fietsen stelen

Uit cijfers van de federale politie blijkt dat in ons land elke dag 103 fietsen gestolen worden. Een [...]

24/11/2012