Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Anneke Vanden Bulcke is nieuwe Gentse studentenambtenaar

Vorige week vrijdag, op 16 november 2012, is Anneke Vanden Bulcke gestart met haar nieuwe functie als [...]

21/11/2012

Studentenoptocht Saint-Vé in Brussel

Vandaag vindt in Brussel de jaarlijkse studentenoptocht Sint-Verhaegen, of Saint-Vé, plaats waarbij studenten [...]

20/11/2012

Gent wil studenten in gezinswoning belasten

Het Gentse stadsbestuur is van plan een tweede verblijfsbelasting in te voeren voor studenten die samen [...]

20/11/2012