Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten pakken energieverspilling op kot aan

Studenten hebben vaak geen reden om zuinig met hun energie om te springen: meestal wordt de rekening [...]

23/11/2012

De 10 best betaalde diploma’s van 2012

Studenten die zich willen verzekeren van een rooskleurige toekomst doen er goed aan een mooi diploma [...]

22/11/2012

Ingenieursstudenten nemen de trein voor job

Vandaag spoort de ie-jobtrein door gans Vlaanderen. Aan boord: een horde ingenieursstudenten die contacten [...]

21/11/2012