Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Cursusverbod in bibliotheek van Leuvense rechtenfaculteit

Studenten die van plan waren te blokken in de bib van de Leuvense rechtenfaculteit zullen van een kale [...]

12/11/2012

Deals on wheels: VDS GT 001 en Volkswagen Beetle Cabrio

VDS GT 001   Toegegeven, deze sportwagen ligt enigszins buiten het financiële bereik van de doorsnee [...]

11/11/2012

Rihanna en Kate Moss samen in pikante fotoshoot

De twee wereldsterren zijn goede vriendinnen, laat daar geen twijfel over bestaan, maar hun nieuwste [...]

09/11/2012