Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bérénice Marlohe is meest sexy bondgirl in jaren

De nieuwste Bondfilm, ‘Skyfall’, speelt momenteel in de Belgische zalen. Wie dit huzarenstukje [...]

30/10/2012

Otto-Jan Ham vestigt record in De Slimste Mens

Radiopresentator Otto-Jan Ham is goed op weg om dé revelatie van het vernieuwde seizoen van De Slimste [...]

30/10/2012

Erasmusprogramma op rand van afgrond

Het succesvolle studentenuitwisselingsprogramma Erasmus zit in nauwe financiële schoentjes. Vorige week [...]

29/10/2012