Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Recordaantal inschrijvingen aan UGent en KULeuven

De twee grote Vlaamse universiteiten hebben reden om te vieren. Nog nooit lag het aantal inschrijvingen [...]

29/10/2012

Als studente criminologie kwam Anke op de Kamer voor Drugbehandeling terecht

Student – Anke Moereels (22) Studie – Criminologische wetenschappen Stage – Drugbehandelingskamer, [...]

28/10/2012

Geografica heeft reden tot feesten

In welke studentenstad zit de club? GENT Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Geografie [...]

28/10/2012