Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Sexy blondine maakt pornofilm in bib van universiteit

Opschudding aan de Amerikaanse topuniversiteit Cornell, want iemand heeft een kinky filmpje op het online [...]

05/10/2012

Kraantje Pappie en Sound of Stereo @ Student Welcome Concert in Kortrijk

Vandaag vieren studenten in Kortrijk de start van het nieuwe academiejaar met het Student Welcome Concert [...]

04/10/2012

Wonderbra-app laat je supermodel uitkleden

Wonderbra pakt uit met een gloednieuwe gratis app waarmee je topmodel Adriana Cernanova kan uitkleden. [...]

03/10/2012