Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zatte student geeft het (slechte) voorbeeld

Kots op de voordeur, bergen lege bierblikjes in de living, plassen waar je staat,… In de nieuwe [...]

26/09/2012

Na Lien Van de Kelder nu ook Maaike Neuville uit de kleren

Dat Lien Van de Kelder haar kleren uittrekt op de scène van The Spiral, is intussen al wereldwijd geweten, [...]

26/09/2012

Enkel Leuvense studenten welkom in lokale fakbars

Sinds de start van dit academiejaar zijn enkel studenten die een studentenkaart van de associatie KU [...]

25/09/2012