Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten studeren dicht bij huis

Meer en meer kiezen studenten ervoor om naar de universiteit te gaan die het dichtst bij hun bed ligt. [...]

21/09/2012

Gent trakteert studenten op gratis sportevent

Op 26 september verzamelen alle Gentse studenten op het Sint-Pietersplein voor een nieuwe editie van [...]

21/09/2012

Kotenschaarste zorgt voor problemen

Zowat in elke studentenstad van ons land is het aantal studenten gestegen en dat veroorzaakt heel wat [...]

20/09/2012