Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten gaan undercover voor de kunst

    Voor Open Monumentendag 2012, dat dit jaar plaatsvindt op zondag 9 september met als thema [...]

11/08/2012

Groep studenten wint lotto opnieuw en opnieuw

  Een groepje bollebozen aan het Amerikaanse Massachusetts Institute of Technology is erin geslaagd [...]

09/08/2012

Win tickets voor het grootste gamefestival van België

  Van 14 tot en met 16 september troepen alle gamefanaten samen in de Oktoberhallen in Wieze voor [...]

08/08/2012