Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Quote: Katy B

    "Ik heb indertijd auditie gedaan voor de rol van Hermione in Harry Potter, maar ik was [...]

31/07/2012

Sercle verenigt dove studenten uit het hele land

    Wat is jullie stamcafé? Schwouelle Wat zijn de jaarlijkse hoogtepunten? Onze [...]

30/07/2012

Gentse studenten nemen deel aan humanitaire rally

    De meeste studenten gebruiken hun vakantie om te ontspannen, uit te rusten en goed te [...]

29/07/2012