Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Philippe Geubels maakt nieuw programma

  Globetrotter Martin Heylen is samen met komiek Philippe Geubels op het vliegtuig richting Afrika [...]

28/07/2012

Liftende ‘honeymooners’ nu ook echt getrouwd

  Romantische zielen nemen beter een zakdoek bij de hand, want het verhaal van Sam Lloy en Adrian [...]

27/07/2012

Gratis openluchtcinema op toplocaties

  Na het gigantische succes van Kaleidoscoop de voorbije twee jaren komt er in augustus opnieuw [...]

26/07/2012