Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

40 jonge Belgen gezocht voor internationaal jongerenforum

    In het teken van Luik Expo 2017 krijgen 40 jonge Belgen de kans deel te nemen aan een [...]

03/07/2012

HoGent breekt eigen record met ecologische wagen

    Twee masterstudenten Industrieel Ingenieur aan de HoGent bouwden samen aan het energiezuinig [...]

02/07/2012

Fusie Plantijn Hogeschool en Artesis Hogeschool een feit

    In Antwerpen zullen de Plantijn Hogeschool en de Artesis Hogeschool samen één nieuwe onderwijsinstelling [...]

01/07/2012