Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Buiten koken zonder barbecue

    Iedereen eet graag buiten als het lekker weer is, maar niet iedereen is dol op het vuur [...]

01/07/2012

Nieuwe rector Universiteit Maastricht is Belg

    Luc Soete is een Vlaamse econoom en sinds vandaag ook rector van de Universiteit Maastricht. [...]

30/06/2012

Vladimir Yugay is Gentse Student van het Jaar

    Vladimir Yugay mag zich vanaf vandaag Student van het Jaar 2012 noemen. Zoals zijn naam [...]

29/06/2012