Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kotenjacht geopend in Brussel met iKot

    In Brussel is het startschot voor de kotenjacht gegeven. Een handige vriend tijdens deze [...]

26/06/2012

Meer en meer studenten in beroep

    In het leven van de student zijn onvoldoendes een bittere realiteit. Wie buist, ziet zijn [...]

25/06/2012

Fusie Xios en PHL een feit

    In het academiejaar 2012-2013 zullen de Xios Hogeschool Limburg en de Provinciale Hogeschool [...]

24/06/2012