Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Moeder Oilsjterse verenigt Aalstenaren in Leuven en Gent

    Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Alle hogere studies Wat is jullie [...]

18/12/2011

Sexy studentes uit de kleren voor kalender

  Sonja Inselmann, een topfotografe uit Duitsland, heeft voor de tweede editie van de Sound-Art-kalender [...]

16/12/2011

Alsmaar meer studentes in prostitutie

  Studeren aan een universiteit in Groot-Brittannië kan vanaf volgend jaar tot 10.000 euro kosten [...]

15/12/2011