Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

HUB-studenten steken daklozen hart onder de riem

  Terwijl jij thuis bij het haardvuur zit te zweten, bibberen heel wat minder fortuinlijke mensen [...]

07/12/2011

Sexting = hot or not?

Dat Scarlett Johansson aan sexting doet, is ondertussen tot ver buiten onze planeet geweten, maar niet [...]

07/12/2011

Dagboek van een Leuvense student: Een (h)(g)eilige oude man

    Vorig jaar was ik nog zo naïef om mijn handgeschreven brief, vergezeld van een wortel, [...]

06/12/2011