Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Studentendopen bestraffen met 2 jaar cel”

Als het van Franstalige kamerlid Laurent Louis afhangt, zijn dit jaar de laatste studenten gedoopt geweest. [...]

06/12/2011

Vlaamse Diergeneeskundige Kring (VDK) uit Gent

    Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Diergeneeskunde Wat is jullie [...]

05/12/2011

Eerste seksschool ter wereld opent de deuren (+ filmpje)

Driewerf hoera, want Zweedse dame Ylva-Maria Thompson opent ‘s werelds eerste seksschool en dat in de [...]

01/12/2011