Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Woensdag schetsdag

Een café, potloden, penselen, artistiekelingen en een publiek. Dat is het idee achter de Sketch-avonden, [...]

27/04/2011

Fuifzaal Leuvense studenten bedreigd

De Albatros, een fuifzaal in hartje Leuven, kent een onzekere toekomst. Ondanks de opknapbeurt door de [...]

27/04/2011

Strafste Belgische bier nu in grotere flesjes

Belgen zijn trots op hun bieren en de brouwers doen er alles aan om hun biertje bij de beste te doen [...]

27/04/2011