Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Sperma Fabre tast museumvloer aan

Het spectaculaire werk Fontein van de wereld op de expo van Jan Fabre in het Nederlandse Kröller-Müller [...]

19/04/2011

Chinese studenten zwermen uit

Nu de Chinese economie opbloeit, kunnen meer en meer ouders het zich permitteren om hun kinderen naar [...]

18/04/2011

Ex-studenten Hogeschool Gent lanceren eigen bier

De drie jonge brouwers stellen een nieuw bier voor; Rebel Local. Het is het eerste bier dat het Brouwers [...]

18/04/2011