Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zenuwspelletje voor op kot

  Binnenkort mag je je weer opsluiten in je kot met een stapel boeken en een sixpack energiedrank. [...]

17/04/2011

Karren om van te dromen: Nissan Leaf en Mitsubishi i-Miev

Nissan Leaf (foto)     Dit wordt het jaar van de elektrische auto: heel wat constructeurs [...]

16/04/2011

Werkloosheid laaggeschoolde jongeren blijft hoog

Volgens een studie van de VDAB scoort Vlaanderen uitstekend op het vlak van jongerenwerkloosheid. [...]

16/04/2011