Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Astrid Bryan: “John geeft mij vrachtwagens vol bloemen”

Astrid Bryan, realityster uit het VTM-programma Vlaamse Hollywoodvrouwen en bovenal ook babe, heeft het [...]

15/02/2011

Fotowedstrijd voor Kortrijkse studenten

De studenten van Kortrijk krijgen de kans om hun fotografeertalent uit de doeken te doen door middel [...]

15/02/2011

Nog eens 104 extra koten op toplocatie in Gent

In studentenstad Gent duiken momenteel honderden nieuwe studentenkamers op om het dringende tekort aan [...]

14/02/2011