Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Alternatief op pad in je studentenstad

Niets mis met tram, bus, fiets en een stevig paar wandelschoenen, maar er zijn ook originelere manieren [...]

05/02/2011

Gent krijgt nieuwe studentenhome(s)

Gent is in trek bij studenten en minstens de helft van die studenten wil op kot. Geen probleem, want [...]

04/02/2011

Heidi Klum met vette neuskeutel op televisie

Heidi Klum is wel voor een grapje te vinden, dat toonde ze in haar nieuwe televisieshow ‘Seriously Funny [...]

04/02/2011