Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 tweets die we allemaal dachten tijdens de vijfde aflevering van Blind Getrouwd

Toegegeven: dit seizoen van Blind Getrouwd komt nogal traag op gang. Daarom is er Twitter om ons elke [...]

26/02/2019

Naast wie slaap je nu beter: je lief of je hond?

We vragen het ons allemaal al lang af. Naast welke van je oogappels slaap je beter: je hond, je kat [...]

23/02/2019

​Merlijns baard, Harry Potter-scrabble komt eraan!

 Stel: je zit aan tafel te scrabblen met je maten… Je oog valt plots op dat ene plekje waar [...]

22/02/2019