Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gebuisde student verdient maandelijks 5000 euro met tweets

Ben jij je studentenjob soms ook beu? Volg dan het voorbeeld van de Amerikaanse Jovan Hill. Als student [...]

12/02/2019

Jouw groen idee is 5000 euro waard

Gaan jouw tenen ook krullen van al die overbodige plastic spullen die je toch maar één [...]

11/02/2019

Magisch: UNO voor Potterheads

Potterheads unite, want wij hebben zopas een Harry Potterversie ontdekt van UNO, wat het kaartspel mogelijks [...]

11/02/2019