Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Op bezoek in HASSELT: Van hotspots naar knusse hoekjes huppelen, met street artists als stadsgids

Het straffe jenevermuseum, een uit de kluiten gewassen kathedraal, het uitgestrekte stadspark, gezellige [...]

28/01/2019

Legendarische filosofieprofessor Etienne Vermeersch overleden

Eén keer heb ik professor Etienne Vermeersch mogen interviewen, een jaar of vijftien geleden, [...]

24/01/2019

Droomjob: tovenaar in de magische wereld van Harry Potter!

Het is pas tijdens de examenperiode dat begint te beseffen hoe incompatibel je blijkt te zijn voor deze [...]

23/01/2019