Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe club Ingenium: “Allemaal hete beren”

Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Toegepaste Ingenieurswetenschappen (Chemie, Bouwkunde, [...]

12/06/2018

Studentes scoren met buislied

Sarah van Heuven en Lisa Schenk, twee 19-jarige Nederlandse studentes, zijn liever met muziek bezig [...]

12/06/2018

Check nu hoeveel je kan verdienen met jouw Instagramaccount

Dacht jij dat enkel de instafamous ones munt en cadeautjes slaan uit hun account? Nee hoor, ook jij [...]

11/06/2018