Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuven krijgt springkasteel én mobiele kinderboerderij voor de ultieme blokpauze

“Leuven telt meer dan 40.000 studenten. Eén op drie personen die je hier tegen het lijf [...]

07/06/2018

Je kan nu ook blokken in de Gentse Ghelamco Arena... op 1 voorwaarde

Hippe vogels vinden al snel hun weg naar de Krook, Rozier en Therminal, waardoor die beschikbare plaatsen [...]

05/06/2018

Rasta Trolls: nieuw stroblond bier met een vleugje bruine rum

Brouwerij Dubuisson lanceert een verfrissende variant op hun populaire Cuvée des Trolls. Rasta [...]

04/06/2018