Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Blok, examens, confessions! Hier een lijstje met de leukste

Hoera voor de miserie en mopjes van medestudenten... Hier een lijstje met de leukste, geplukt van de [...]

08/06/2018

Vergeet de stressbal, hier is de stressworst

Mag het wat meer zijn dan een ordinaire stressbal en vind je de stressbalzak net té ordinair? [...]

08/06/2018

Besties verkleden zich om te zien hoe 1ste date verloopt

Als je BFF voor de eerste keer op date gaat met iemand die ze online ontmoette, dan wil je toch niets [...]

07/06/2018