Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

WHUT?! Deze pizza bevat 111 verschillende soorten kaas

Wie zelf al eens een deegbal openrolt en homemade pizza maakt, weet dat een extra dikke laag geraspte [...]

26/03/2018

Twitter gaat op mollenjacht

Oh yes, De Mol is terug en dus hebben we een nieuwe favoriete zondagavondactiviteit: mollenjagen. En [...]

26/03/2018

Meer dan 5000 aanwezigen op trouwfeest van Tim en Cherish

Twitterend Vlaanderen en Nederland waren nog nooit zo haatdragend over een Temptation Island-deelnemer [...]

26/03/2018