Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Er bestaat een eenhoornsproeier en oh my god is het al bijna zomer?

Het is eind maart, het vriest nog steeds en je zonnige #throwbackthursday-foto’s naar betere en [...]

19/03/2018

Viral video: Tieners balanceren smartphones op hun vinger … uit het raam van een rijdende auto

God bless het internet en haar constante stroom aan viral content. Tweet van het moment? Een video waarin [...]

17/03/2018

Heeft Tim-tation nu een piezeluiter op z’n schouder staan?

Onder het motto “het zit ‘m in de details” bekijkt drama-liefhebbend Vlaanderen nauwlettend [...]

16/03/2018